Senast Köpt



I dessa "Global warmingdagar" är det svårt att veta vad man ska ta på sig tycker jag än mindre vad man ska klä sina små herrar och damer i när de ska i väg till dagis.

Jacka eller inte mössa eller solhatt regnkläder eller solkräm...Frågorna är många. Mitt senaste klädköp tror jag starkt på. En tröja, som värmer men inte allt för mycket samtidigt som det känns lite som en jacka... Den känns säker.

Jag har köpt den i grått men den finns även i fint marint...Kanske får bli en till i slutet av sommaren!




minirodini


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för tipset! Vilken kul blogg du har, mycket inspiration för mig o sonen :-)

2008-05-20 @ 22:31:58
URL: http://millascafe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0