Sandalens vara eller ickevara

Om det skulle vara så att Mr t kunde ha urfina Birkenstock eller fantastiska Pom D'api så hade jag inte behövt skriva detta inlägg, men nu e det inte så. Min unge herre har visserligen sjukt stora fötter för sin ålder men han tvingas ändå hamna under kategorin bebissandal. Om det då vore så väl att det myllrade av finfina bebissandaler så hade det inte varit nåt problem, men så är då inte fallet.

Vad ska jag göra?! Jag har testat och testat. Antingen känns det för öppet, för täckt eller helt enkelt bara för tyskt!
Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Även min son har stora fötter hittade ett par jätte fina Bundgaard sandaler till honom, 529 pix!

2008-05-19 @ 18:34:29
Postat av: kim

finally! she's back :)

(vad gillar du min nya bloggdesign förresten?)

2008-05-19 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0