Satsa på riktigt Gummi i vår!


Nu e det  gummistövlar som gäller. Mr t har sedan tidigare favoriterna från Franska Aigle och tråkig som man är så håller vi fast vid samma även denna gång. Varför svika ett vinnande koncept? Snygga, coola, smala i skaftet och ja alldeles grymma helt enkelt!

Denna gången satar vi på ett par som han ska ha här hemma, Vi har valt svarta i stället för kaki...Hörde ni? Jag BYTER färg! Inte illa!
Men så är man ju fast i dagsiträsket också... På dagis vill jag ha (jag eller jag?) ett par "My Boot" Så himla fina och plats för att skirva namnet! Jag vill ha dem i gult!

Förövrigt  mätte jag mr t's fötter i dag! Men hur mycket kan hans fötter växa egentligen, rent lagligt?!
Dryga 1 cm på en månad, inte illa alltså.

Plötsligt känns inte inköpet av fantastiska små Start-rite juveler strax efter jul så kul. Misstänker att de knappast kommer få se våren.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0