Påsarnas påse

I Frankrike har de en viss förkärlek till sovpåsar, något jag tidigare haft ganska svårt för. Men ganska snart efter att ha fött fram en liten "täckvägrare" förstod jag charmen med att baka in honom som en liten burrito. Det största problemet är dock inte sovpåsen som sådan, utan snarare det faktum att alla tillverkare av just sovpåsar verkar sakna all form av smak och stil. Uhh fult fult fult!

Men räddningen finns jag lovar!
Svenska Shampoodle har precis lanserat om sin fantastiska lilla moon struck påse och numera skulle jag gladligen bake in mr t var evige dag, om han bara hade varit aningen mer baby...

Så alla ni som går i väntans tider eller vill ge bort en fin present till närmste bebis, this is the shit!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0