Drömmar om min hemliga ö

Just nu i denna stund befinner sig en mycket god  vän på vår drömö långt bort härifrån. Inte så långt bort att sms inte fungerar,utan tvärtom. Ett sms damp precis ner och skakade om hela min grådisiga, regniga göteborgsdag. Jag längtar bort, längtar efter semester. Ja, jag vet att jag precis kom hem från Frankrike. Men en vecka med släkten är ju inte samma sak. Fölåt lilla franska släkten, men det är helt enkelt inte samma sak.

I senaste Family Living läser jag om familjen som sålde sin villa och reste i väg, så där irriterande lång bort och fantastiskt länge. Hmmm... Bara det att jag ingen villa har. 57 kvadrat har jag men om man skulle ta och räkna bort bankens lilla hjälp, så nej, det blir ingen lång och längesemester.

Så vad gör man? Jag funderar vidare och drömmer mig bort ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0