Ciffkids



Mina vänner. Nyss hemmkommen från Ciffkids i Köpenhamn kan man inte annat än att längta till hösten - i alla fall när det kommer till kläder.

Några nykomlingar som är riktigt intressanta:

1. Pop Up shop - FANTASTISKT!
3. Soft Gallery- Handbroderade helt fantastiska konstverk, nej just det tröjor!
4. American Outfitters - Om jag hade haft större barn. Väldigt fint från Belgien.
2. LouieLouis- Molos huvuddesigner har lämnat Molo bakom sig och satsar nu på eget. Väldigt Molo, alltså väldigt Molo.
Hur kommer detta gå? Molo darrar.



Några som jag inte riktigt  förstår mig på:

1. Linda lej - Hej svej! Vad hände?
2. Plastisock- Det var en gång ett märke som var lite fint och galet ... Men nu är det bara galet!
3. Hjort -  ja alltså nu får det nog hända något, eller?
4. Många många fler men det får räcka för i dag


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, vilken schysst blogg du har!! Roligt med någon som delar intresset för coola barnkläder. Här kommer jag definitivt att titta in då och då!

2008-02-12 @ 19:17:59
Postat av: Anki på sytt

Spännande länkar :)

2008-02-14 @ 16:19:00
URL: http://sytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0