Hembakt eller ej - det är frågan!

Ok är det någon mer än jag som får en närmast hysterisk lust att baka loss så här i juletid. Före det är väl det vi befinner oss i just nu?

På söndag är det först advent och då skulle jag gärna servera hembakta lussekatter, men hur ska det gå till? Just nu vet jag inte hur tiden ska räcka till med tanke på att både jag och sambon jobbar sju dagar i veckan numera..

I vilket fall som helst så har jag självklart laddat med ett urfint förkläde till mr t för att han på ett sådant trovärdigt sett som möjligt ska kunna delta i julstöket, hi hi

Knäpp som jag är har jag kikat runt på olika förkläden men fastnade till slut för ett jättefint pepparkaksbrunt från ikea. Han e så söt i sin utstyrsel. Foto lovas vid senare baktillfälle.

jul e la kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0