du sköna söndag

Efter en något svår natt med en sjuk mr t som inte kunde sova känner man sig ganska så mör i dag.Men jag har planerat att den här söndagen skabli en riktigt söndag. Dvs Tvrepriser,Stieg Larsson,blogginlägg och en och annan promenad.

Så hur har det gått än så länge? Well, en promenad med hund och barnvagn har jag hunnit med vilket var riktigt skönt .Sen har jag mest blivit snorad och bajsad (!) på. Tur att mr t är så söt och underbar som han faktiskt är!

Förövrigt har jag  blivit lite kär i en helt fantastiskt blå dunjacka. Den borde mr t ha men misstänker att han är lite för liten faktiskt. Jackan från "Finger in the nose" kan bland annat ses i senaste mama (sid 112) Muy fin!

Ha en skön söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0