Dator i ena handen, bebis i andra!

Jag brukar ta det rätt lugnt med att springa i väg till läkaren, men då febern hållt i sig ordentligt sedan i lördags så beslutade vi oss för att besöka vårdcentralen i dag.

Det hela gick helt smärtfritt. Ingen lång väntan, en viss mr t som charmade alla i väntrummet och det allra viktigaste ingen feber att oroa sig för. Så nu är vi hemma igen och har en hel dag tillsammans framför oss.

mr t är dock inte på toppenhumör vilket man kan förstå, som för min del kommer innebära en hel del bärande och kånkande på litet barn, snarare än jobb framför datorn. Eller så satsar jag på en spännande kombination.. Något jag blev rätt haj på under mina första månader med mr t. Det var på den tiden jag fortfarande trodde på myten "dator i ena handen bebis i andra"

Nu vet jag bättre!
KRAM


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0