Terrie Eriksson - Vad vill du?


Alltså ja jag gillar att få hem både mama och Family Living i brevlådan. Vad betyder det? Är jag ytlig, dålig mamma eller bara allmänt ointelligent? Eller är jag en av många mammor som då och då gillar att bläddra mig bort en stund från vardagens bestyr?

Jag blir inte förvånad när jag träffar folk som inte alls tycker detta är bra tidningar eller kompisar som inte alls fattar charmen med att läsa om snygga Eva Röse och hennes son Floyd. jag kan förstå detta,och det respekterar jag.

Därför har jag lite svårt att förstå krönika efter krönika om, ja om vad ? Vad är det som stör dig med oss som gillar både mama, Family Living och vet du vad Petit!


http://www.aftonbladet.se/foraldrar/terrieriksson/article1419843.ab


Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

Tack för att du tar upp detta på din blogg för jag blir själv upprörd. Detta skickade jag på mail till Terrie Eriksson :

"Blir lite fundersamt efter att ha läst ditt inlägg angående Petit. Jag blir riktigt upprörd att du vågar skriva att Vogue Ninos ger ?pedofilmodevibbar?. Att du inte förstår dig på barnmode är en sak. Men hur kan man kritisera på ett sånt icke konstruktiv sätt ? Jag som känner stort intresse för mode, särskilt barnmode, vill tacka alla tidningar som faktiskt gör ett försök att hjälpa oss föräldrar att klä upp våra barn genom att inspirera oss med fina bilder och reportage. Sverige verkar ha levt i alla år med PoP och H&M utan att inse att det finns där ute fantastiska märken som vi gärna vill se på våra barn. Jag tycker inte det är något fel att sminka barn för modereportage, jag tycker till och med det är fantastisk att de ställer upp, så länge de tycker själva det är kul. Nej, jag är ingen pedofil.
En anning sur pappa"

2007-12-11 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0