Svea comes home



Verkar som Svea barnkläder hänger på homepartytrenden och kör nu "Svea Home Edition". Det förvånar mig faktisk lite, men de har väl helt enkelt fattat var pengarna finns.

Personligen tillhör jag skaran som aldrig varit på homeparty än mindre handlat på ett. Jag hittar helt enkelt inte tiden för sånt, medan andra tycker det är just tid man sparar...

Nej, jag ställer mig lite skeptisk till alla dessa företag som poppat upp när det gäller barnkläder via hemförsäljning. Vad hände med charmen att ta ett varv förbi favvobutiken i stan?!

Charlotte Perrelli pryder förövrigt nya mama med sina två små pojkar. Varför bliur jag alltid en aningens aningens irretterad på perfekta mammor utan svettpärlor i pannan. Ja för det är det nya mina vänner... Vinteroverall-vintersko-vantprojektet som drabbat mig och då får man liksom hög puls och svett på köpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0