snuvigt värre!

Vi fortsätter att vara sjuka på det här bygget. mr t är hemma från dagis och verkar tyvärr inte ha några planer på att bli frisk. Stackars liten.
Dagens outfit är inte så inspirerande, men jag kan avslöja att han har en bodysuit från katvig under sin läckra väldigt franska regndräkt. Förövrigt ett genialiskt plagg, som inte verkar finnas på svenska marknaden. Inte vad jag har sett i alla fall!

Nu på morgonen har jag varit på min franska och överaskade min klass (hihi jag går i en liten riktig klass) med lussebullar och pepparkakor. Det blev riktigt mysigt och till och med lite spontanfranska i gänget!

I dag blir det mest hemmahäng med mycket C-vitaminer och välling. Jag vill ju att mr t ska må bättre, han får ju inte missa luciafirandet, hans allra första riktiga sådana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0