Kuddkrig i sängen

Min säng ser inte alls ut som sängarna i vare sig filmerna eller inredningsprogrammen.

Vad jag syftar på då är förståss kuddarna! Alla dessa kuddar, nonchalant utslängda i perfekt ordning gör mig lite nervös. Missförstå mig nu inte. Jag älskar kuddar, gärna en salig blandning av kuddar i ull, kuddar i färg (nja kanske inte så mycket) kuddar i råsiden, i filt... Ja ja ni fattar. Men nu undrar jag hur man har tid att 1. arrangera kuddjävlarna och 2. vad gör man med dem på natten? Slänger man dem på golvet för att se vilken av dem som samlar mest damm (jag skulle gissa de i ull) eller har man helt enkelt en särskild kuddhylla? Nej,  jag blir trött bara jag tänker på det.

Just nu finns det i alla fall massa fina kuddar där ute i butikerna,bara önskar jag visste vad jag skulle göra av dem.
På Ikea kan jag tipsa om en jättefin grå ullkudde med broderier på.Mmmm
Sen tycker jag inte att denna lilla virkade skapelse är helt fel.Vem känner sig manad att virka i hop en sådan till mig,anyone?

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0