jag är ett litet ylle..

Jag är ett litet ylle, boom chika, boom chika, boom boom boom, med världens minsta nylle, boom chika, boom chika, boom boom boom. Jag leker i min yllegrop och ylar glada yllerop: Ylle, ylle, ylle på er yllihop. Jag är så yllans liten, boom chika, boom...

image48

Allmänt känt att jag fullkomligt älskar ull i alla dess former. Det är inte bara grymt snyggt utan har också fantastiska egenskaper så här i vinterrusket.

Jag älskar ull för att:
- det är snyggt som attan!
- det är ett naturmaterial
- det håller värmen
- det andas
- det håller värmen även när det blir blött
- mm mm mm

Jag tror ni fattar.mr t tillhör ett av de barnen som aldrig kommer höra att ull sticks! Vet ni varför, för ull sticks inte,i alla fall inte den ullen jag sätter på mr t, för det vore ju inte så snällt. Så snälla alla ni som fnyser åt barkläderna i ull, gör inte det!

Mer ull till barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0