doftljus

mr t's superhändiga pappa tillverkade ett eget doftljus i dag på morgonen innan han drog till jobbet. I know, det låter lite småskumt men jag är imponerad ska ni veta.

Han köpte självklart en del av grejerna till det på Panduro.Panduro är verkligen en affär som jag har blandade känslor för. Alltså jag kan tycka att det är få ställen där man kan hitta så mycket onödiga och småfula saker. Samtidigt som när jag går dit kommer jag alltid ut med ett gäng grejer av just det slaget.

Senaste projektet är alltså doftljus.Spännande vi får se i kväll om det blir bra.


Kommentarer
Postat av: kim

o lala he´s so freakin´ french!

2007-12-03 @ 17:50:49
URL: http://kimmono.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0