Danska skor - inte helt fel!

  
Skickade precis i väg mr t till dagis och som vanligt är det förståss ett väldigt jobb att få på alla kläder, skor,overall osv...

mr t ser lite ut som en boll när han drar i väg i sin overall,men vad gör dethan e ju så söt! Men det var inte det jag skulle prata om i dag. Nej,skor står på schemat, vinterskor.

I Sverige kan jag tycka att vi e lite dåliga att lägga pengar och investera i barnskor. På vuxensidan ökar just skoförsäljningen hela tiden.Vi köper fler och lyxigare par än innan.Men på barnsidan ser man inte detta på samma sätt. Självklart förstår jag att varje sko inte kan vara den mest exklusiva, men dåoch då tycker jag faktiskt att man ska ta och investera i fina, fantastiska , praktska och högkvalitativa skor. För barnens fötter om inte annat!

Vad som hör till är kanske att det inte är det lättaste att hitta helt fantastiska barnskor i Sverige. Det går ju knappast att jämföra med varken Frankrike eller talien. Men man ehöver inte alltid titta så långt. I Danmark har det nämligen börjat hända grejer och ett av mina faoritmärken just nu förutom spanska Camper Kids är faktiskt danska Cocomma.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0